סוגי חיתולים למבוגרים במבצע

תפקיד ההורים הוא בדרך כלל תפקיד די כפוי טובה והוא כולל לא רק דאגה שאיננה מסתיימת לעולם, אלא גם הזדקקות של ההורים בסופו של דבר לילדיהם, בין אם במעבר אל דיור מוגן ראוי ובין אם ברכישה של חיתולים למבוגרים. כאשר מדובר ברכישה של חיתולים למבוגרים, כיום ניתן להשיג בשוק מנעד רחב של סוגים וגדלים שונים המאפשרים טיפול במגוון רחב של בעיות. אך רכישה של מוצרים כאלו עלולה להוות גם נטל כלכלי לא קטן, לכן חשוב להכיר את סוגי החיתולים השונים למבוגרים וכמובן את המצבעים השונים, תנאים לרכישה מקוונת ועוד טיפים מעולים שיוכלו לחסוך את עלות הרכישה הגבוהה ולסייע לכם למצוא סוגי חיתולים למבוגרים במבצע שמתאימים לכם.

סוגי חיתולים למבוגרים

שוק הייבוא הישראלי רק הולך ו"נפתח" בשנים האחרונות, והוא כולל לא רק מנעד של חיתולים אלא אפילו מנעד רחב של פלאפונים, צמיגים ועוד מגוון של מוצרים שונים. בכל הקשור לחיתולים למבוגרים ניתן להנות לא רק ממעד של חיתולים מיובאים מחול, אלא גם מוצרים ישראלים. אחד מהמוצרים הבולטים הינו מבית "חוגלה" ונקרא "שקמה" המציע סופגנים מעולים בגדלים שונים ולכמויות ספיגה די נמוכות. עלות חבילה שכזו נעה בין 145-160 שקלים וכוללת כשמונים סופגנים יעילים באריזה נפרדת. סוג נוסף ודווקא לא ישראלי הוא מבית חברת "פרביל" המציע חיתולים בצורת תחתונים יעילים הכוללים כעשרים תחתונים מעולים במחיר עלות שבין 330-315 שקלים.

חיתולים מעולים נוספים

אפשר לומר כי השוני העיקרי שבין החיתולים הוא בעיקר במהות השימוש, שכן חיתולים בעלי שימוש רק לשעות הלילה יכולים להיות זולים יותר בצורה משמעותית. על כן הסוגים המובילים כיום בשוק הישראלי נעים בין חברת "טנה" וחברת "נועם", כאשר כל אחת מהחברות מציעה חיתולים ייעודים לספיגה בשעות הלילה. מחירם של אריזת חיתולים הכוללת 15 עד 28 יחידות, נעה כיום בעלות שבין 56 עד 115 שקלים, כאשר לא מעט אתרים מציעים רכישה מקוונת מהאתר הכוללת הנחה ובמקרים של מסירה עד לבית הלקוח תינתן בחינם במקרים של הזמנה גדולה או במחיר עלות של בין 15 עד 30 שקלים למרבית האזורים בארץ.