מי אוהב את הקיץ?

מי אוהב את הקיץ? כמעט כולם. כל עוד יש מזגן, אני חושבת שרוב האנשים יכולים להנות ממנו במידה כזו או אחרת. 

כשהייתי קטנה בכלל לא אהבתי את העונה. בתור ילדה ביישנית התחבאתי כל הזמן מאנשים ובקיץ אי אפשר. בקיץ כולם בחוץ, בבגדים סמליים וחיוכים רחבים משחקים ומשתטים ואני רק רציתי להיעלם. 

כמה שטויות ממלאות לנו את הראש ואת הלב. כמה בזבוז של הזדמנויות לשמחה והנאה. 

ככל שעוברות השנים אני מרגישה שאני מורידה מעליי שכבות שכבות של אמונות ופחדים. כל כך הרבה מטען מיותר אנחנו סוחבים. למה ובשביל מה?! בגלל שריטות מהילדות ובעיקר פחד מתמיד לא להיות אהובים. אבל איך נהיה אהובים אם אנחנו רק מתחבאים אחד מהשני?! 

הקיץ הוא מתנה עבור כולנו. הזמנה להשיל מעלינו שכבות מיותרות ולצאת לשמש, לאור ולהנות. 

שהרי אם כולנו פוחדים מאותם הדברים, האם זה לא אומר שבאופן יסודי כולנו עשויים מאותו החומר?! כולנו רוצים שיאהבו אותנו. כולנו רוצים להנות. וכולנו פוחדים על עצמנו ועושים שטויות. יש אנשים הספונים בתוך פוך ויש אנשים שמגנים על עצמם בלהיות נבזיים לאחרים. כל אחד ומנגנון ההגנה שלו. ואני אומרת – די. אם היינו משקיעים את אותה כמות האנרגיה שאנחנו משקיעים בהסחות דעת והתפתלויות בלהיות טובים יותר זה לזה, אפילו אם רק בחיוך או מילה טובה, רובינו היינו מזמן אנשים הרבה יותר בריאים ומאושרים. 

אומרים שאם השנים לומדים על הבשר לקחים חשובים ומה שאני למדתי הוא שמה שאתה רוצה לקבל, אתה צריך לתת אותו בעצמך לאחרים. אתה רוצה כבוד? תתן כבוד לאנשים מסביבך. אתה רוצה שיאהבו אותך? אז תעשה בדיקה כנה עם עצמך – האם אתה אוהב את האנשים שמסביבך, האם אתה נותן להם הרגשה טובה, שהם אהובים בעצמם? כאב לי מאד להודות שלא בדיוק. 

הקיץ הוא הזדמנות להתחלה חדשה. הזדמנות לשנות. הזדמנות לחיבור. אני מכריזה על הקיץ הזה כיציאה לחירות!!

אני בוחרת להשיל מעליי גישה לחיים שעושה לי רע וכנראה שגם לאנשים שקרובים לי, האנשים שהייתי הכי רוצה לאהוב ושיאהבו אותי בחזרה. 

אני קוראת לשמש ולאור לנקות לי את הלב מכל האגו ומשחקי הכבוד שכולאים אותי בבועה ולהתחיל מהתחלה – כמו ילד קטן בחופש הגדול- שמח , בריא , בטוח וחופשי !! עם כל הצלקות וכל הכאבים שסוחבת, אני בוחרת בקיץ, בשמש ובאור. הקיץ הזה הוא הזמנה פתוחה לחיים עצמם ולכל האנשים שסביבי. אני מצידי, אפתח את הלב – מי בא לשחק?! https://delight.co.il/