עבודה עם מגורים

מרביתנו מבלים את רוב שעות היממה דווקא בעבודה, כאשר עבודות מסוג זה עלולות לכלול עבודה פיזית, עבודה סיזיפית ומשרדית אך לא במקרה מדינת ישראל היא מבין המדינות המובילות בזמן עבודה ממוצע לכל עובד. אבל מי לא היה מבקש לעבוד במקום העבודה וגם להיות קרוב לבית? בין אם מדובר בעבודות ביטחוניות ובין אם מדובר בתפקידי שירות רבים, החל מברמנים ועד אל טבחים ואנשי תחזוקה במלונות. אבל החיפוש אחר עבודות אלו דורש גם ידע מקדים, כמו מה אנו מבקשים ממקום העבודה שלנו? שיהיה מרוחק מהבית בו גדלנו? שיאפשר התפתחות מקצועית?  או אולי יובילו אותנו אל ייעד חדש ואקזוטי.

עבודה עם מגורים באילת: מבין שלל האזורים השונים בישראל, דווקא העיר אילת אשר נחשבת לעיר תיירות נוצצת ניתן כיום למצוא מגוון משרות משתלמות הכוללות מגורים. משרות אלו כמו שתיארנו מעל נעים בין עבודות ברמן באחד מרשת בתי המלונות בעיר, כמו כן גם משרות של טבחים אשר נהנים לא רק מרמת מגורים גבוהה אלא גם מהסעות, ביגוד ועוד תנאים סוציאליים מעולים. חלק לא קטן מעבודות אלו נחשב גם כעבודה מעודפת, כך שגם היכולת תנאי המגורים יכולים להוות נדבך משמעותי עבור רוב העובדים אך גם קבלת המענק הינה פקטור לא פחות משמעותי. כמובן שאל משרות אלו מצטרפות עוד מגוון משרות, החל ממשרות המציעות מענקים כספיים ועד אל משרות בהן ניתן לקבל גם לימודי העשרה.

לא רק באילת

סקטור השירות והמזון הפך בשנים האחרונות לסקטור די פופולרי ולא רק בקרב חיילים משוחררים, אלא גם כעבודה נוספת ולעיתים כעבודה מרכזית בעבור לא מעט עובדים. אך מלבד משרות אלו ניתן כיום להנות גם ממשרות אבטחה אשר מציעות תנאי מגורים מצוינים, אשר יכללו יעדים שונים אליהם בהם יידרשו העובדים לבצע עבודות אבטחה כמו בידוק או שמירה וליווי. משרות אלו נעות בין משרות בשדות התעופה השונים בארץ ובחול ועד אל אבטחת מוסדות ממשלתיים, שכונות יהודיות ברחבי העולם ועוד מגוון אזורים ותחומי אבטחה שונים הכוללים כמובן גם תנאי קבלה משתנים.