זכייה בלוטו זה יותר קשה מבעבר או פחות?

מפעל הפיס הפך בשנים האחרונות לא מעט ישראלים למיליונרים חדשים, תוך כדי שהוא מאפשר לעוד ועוד משחקי מזל שיוכלו להפוך את המשתתפים אולי לא למיליונרים אבל עם עובר ושב רגוע לגמרי. מבין המשחקים הפופולריים של מפעל הפיס ואחד המשחקים וותיקים בו, הוא כמובן משחק הלוטו שמגריל פעמיים בשבוע סכומים עצומים שעלולים גם להכפיל עצמם במשחק הדאבל לוטו. לצד כל המשחקים הללו ניתן כיום גם לצפות בהגרלות מכל מקום עם הנייד, ניתן גם להשתתף במגוון תחרויות בצורה מקוונת אך עדיין נשאלת השאלה האם זכייה בלוטו יותר קשה מבעבר או שפחות?

כמה זכייה בלוטו יותר קשה מבעבר?

הגרלת הלוטו החלה קצת אחרי הקמת מדינת ישראל, כאשר כל מטרתה הינו ניסיון להקים בית חולים בעיר העברית הראשונה. אך עם השנים השתכללו המשחקים ונוספו עוד משחקים כמו הגרלת 777, צ'אנס ועוד, כאשר לצד זאת גם אחוזי הזכייה במשחק הלוטו דווקא עלו. אחת הסיבות העיקריות לעלייה באחוזי הזכייה לא נעוצה רק בטפסים שהשתכללו ומציעים סיכויים גדולים יותר לרווחים כמו הדאבל לוטו, אלא גם בעקבות מנויי הפיס. שכן מנויים אלו מעניקים לבעליהם אפשרות גבוהה יותר לזכות, להשתתף בהגרלות של חופשות זוגיות בערבים מטריפות ברחבי העולם. אך הנתון הבא מוכיח את סיכויים הגבוהים, כאשר מידי חודש כ137 מנויי פיס זוכים בפרסים כספיים הנעים בין עשרת אלפים שקלים ועד למיליון וחצי שקלים!

סיכויי זכייה במשחקים אחרים

כמובן שמנוי הפיס יכול להעניק עוד שלל הטבות שונות, אך לצד מנעד ההטבות והזכיות השונות ישנם עוד משחקים נוספים שעלולים להעשיר את המשתתפים בעד עשרות אלפי שקלים. משחקים אלו נעים בין ווינר 16, שמזכה לא פעם את הזוכים במקום השני בעשרות אלפי שקלים ובמיליוני שקלים בעבור המקום הראשון. לצידם ניחושי הווינר שיכולים לספק למנחשים מנעד עצום של רווחים, בין עשרות ומאות שקלים ועד אל מאות אלפי שקלים. כל זאת תוך כדי ניחוש של מגוון סטטיסטיקות ותוצאות של משחקי ספורט שונים כמו מרוצים משחקי כדורגל וכדורסל בינלאומיים ומקומיים.